Terug naar Biak - Reisverslag uit Port Moresby, Papua Nieuw Guinea van Edwin Tol - WaarBenJij.nu Terug naar Biak - Reisverslag uit Port Moresby, Papua Nieuw Guinea van Edwin Tol - WaarBenJij.nu

Terug naar Biak

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 Maart 2011 | Papua Nieuw Guinea, Port Moresby

Vandaag hadden we de wekker gezet om op tijd op het vliegveld te zijn want we moesten om tien uur vliegen. Na het eten zijn we weer met de prauw naar Nabire gevaren waar een taxi klaar stond om ons naar het vliegveld te brengen na te hebben ingecheckt zijn we even terug gereden naar een bank om te pinnen om Arne te betalen voor de overnachtingen . daarna moesten we tot elf uur wachten tot ons Merpati vliegtuig vertok naar Biak. dit keer was het een redelijk groot vliegtuig van ongeveer zestig personen in het vliegtuig kregen toen we eenmaal
Vlogen gelijk wat te eten . Na een vlucht van drie kwartier landden we op Biak daar Stond onze taxi Jantinus en Elly op ons te wachten om ons weer thuis bij Truus af te zetten . De rest van de dag heb ik foto’s en film op de laptop gezet en even wat gerust na drie vermoeiende dagen op Ahe.