Het gaat weer beter - Reisverslag uit Port Moresby, Papua Nieuw Guinea van Edwin Tol - WaarBenJij.nu Het gaat weer beter - Reisverslag uit Port Moresby, Papua Nieuw Guinea van Edwin Tol - WaarBenJij.nu

Het gaat weer beter

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

23 Maart 2011 | Papua Nieuw Guinea, Port Moresby

Vandaag gaat het al weer beter met mijn buik, kan weer wat eten .Na het eten zijn we vertrokken naar een vogeltuin in Bosnik althans wat er van over was de vogels die er zaten waren prachtige vogels .
Rond 5 uur hebben Pa en ik met Rita een wandeling door een kampong gemaakt en een hoop gezien van wat armoede hier is . Verder zijn we nog in een Boeddha tempel geweest wat er erg mooi uitzag.Na een stukje over de weg te hebben gelopen dat wel leek op een vuilnisbelt kwamen we boven op een heuvel aan waar we over de stad uitkeken er hing overal rook van het verbranden van de vuilnis her en der in de stad dat gebeurd. op plekken waar kleine bultjes afval verzameld wordt en dan da brand er in terplekke.